Nuffnang

Friday, December 3, 2010

Declaration of love


愛的宣言
今日我要娶老婆 因為我已經大個
想擁有個安樂窩 仔仔女女一籮籮
唔駛一世食白果 從此生活樂趣多
老婆規矩雖然多 對我嚴厲要求苛
終日都囉囉唆唆 對住我日哦夜哦
但求老婆笑呵呵 一一遵守又如何
成份糧比晒老婆 速磅cash快夾妥
每月家用任你羅 剩番得散銀幾個
無得再飲酒唱歌 寧願自己捱肚餓
捶骨推拿同按摩 做家務我快又妥
洗衫煮飯唔懶惰 洗完碗切埋生果
用完掃把用地拖 順手洗埋個廁所
若然我有咩做錯 激到老婆把幾火
跪地斟茶猛耳朵 要我企我唔敢坐
以後唔敢口多多 求老婆你饒恕我
將來我頭髮稀疏 大肚腩個背又駝
老人癡呆戇夾傻 如果你唔嫌我喲
請各位聽清聽楚 求老婆你嫁比我
(新 娘 名 稱 ) 、 (新 娘 名 稱 ) 、 我 錫 晒 妳
我 (新朗稱呼) 娶 靚 老 婆 , 洗 衫 煮 飯 唔 厭 多 。
買 送 拖 地 兼 按 摩 , 做 埋 賓 仔 唔 太 過 。
全 副 薪 家 歸 你 管 , 出 糧 過 數 比 老 婆 。
求 求 老 婆 幫 幫 我 , 快 快 趣 趣 生 返 個 。
咁 樣 唔 算 好 太 過 , 以 後 一 定 照 做 囖 。
總 之 我 保 證 比 之 前 更 加 愛 妳 , 鍚 妳 ,
令 你 能 成 為 呢 個 世 界上 最 幸 福 快 樂 既 X 師 奶 。
(新 娘 個 名) 我 愛 妳
見 證 人 : 各 位 鄉 親 父 老 , 叔 伯 兄 弟 , 靚 仔 靚 女

一 生 一 世 愛 妳 既 賓 仔 ( X X X 老 公 仔 )
簽 署 : ____________________________
終身合約做賓仔
日期 : ____________________________

hehheheheh......searching through google net for this declaration of love
11 Dec'10 is Peiling big big day....wedding day....
few of us will become her "jimuis"
so gonna find something special for the bridegroom to announce & declare to our pretty bride "peiling"
this is the declaration that i mix & match....
will print out in a nice card for them...
bridegroom is going to sign & swear for it to bridegroom
wakakkakak.........

following with some games which we will challenge to bridegroom's "brothers"
see how they will take it...
hehehhe...actually some easy job...games to test them only....
hopefully everything goes well....

No comments: